1/17/2021

ZAPACH ŚWIEŻO ŚCIĘTEJ CHOINKI | THE PERFECT TREE YANKEE CANDLE | Q4 2017

Dzień dobry w niedzielę, u nas dziś dzień leniuchowania i nadrabiania zaległych odcinków słynnego serialu "Dom z papieru". Oglądaliście już? Bo ja kiedyś zaczęłam i już po pierwszym odcinku wyłączyłam- nie spodobał mi się, wróciłam do niego i w sumie wciągnął na maxa. 
Dziś wrzucam dla Was typowo choinkowy wpis dotyczący zapachu The Perfect Tree Yankee Candle. Wiem, wiem już dawno po świętach ale ten zapach miałam zaplanowany jeszcze na 2020, niestety czas świąteczny mnie tak pochłonął, że się nie wyrobiłam. 
Także dziś nadrabiam zaległości i zapraszam niżej!



OPIS 

Idealne świąteczne drzewko z ośnieżonymi gałązkami, pachnące jodłą balsamiczną, sosnowymi igłami i drzewem cedrowym.

NUTY ZAPACHOWE

Nuty górne: iglasta girlanda, bergamotka.
Nuty środkowe: igiełki sosny, biała brzoza, bursztyn.
Nuty dolne: świeżo ścięta sosna, kadzidło, cedr


OPINIA

Sama dobrze wiem, że duża ilość tekstu podczas czytania czyjejś recenzji jest męcząca, dlatego zawsze staram się w jak najdokładniejszy i krótki sposób opisać jakiś produkt. The Perfect Tree Yankee Candle to zapach pochodzący z zimowej kolekcji The Perfect Christmas Q4 2017. Zapewne jeszcze go gdzieś upolujecie, sama dorwałam ten zapach na jakiejś stronie jeszcze w zeszłym roku. Na sucho zapach jest intensywny, drzewiasty, choinkowy. Na pewno dominują nuty sosnowych igieł, świeżo ściętej sosny oraz bursztynu. W paleniu moc oceniłabym na dobrą w stronę bardzo dobrej, przypomina mi trochę mieszankę zapachów z zeszłorocznej świecy Singing Carols oraz Icy Blue Spruce z 2018. Świeca nie jest przekombinowana, a właśnie prosta w odbiorze, naprawdę przypomina mi takie świeżo ścięte drzewko choinkowe stojące jeszcze wśród swojej rodzinki na świątecznym targu. Ten zapach jest świetną alternatywą dla osób mających sztuczne choinki w swoich domach. 

Do tego swoją uwagę przykuwa nie tylko zielonkawą barwą wosku ale również etykietą, na której widnieje szklana bombka i fragment gałązki choinkowej, a w tle mnóstwo lampek.

Dla mnie jest to typowy zapach na święta, nie dominuje ale jest wyczuwalny. Etykieta również idealnie wkomponowuje się w świąteczny wystrój domu. Zapach pięknie się roznosi po pokoju i wprowadza w miły, przedświąteczny klimat.




4 komentarze:

  1. Musi być piękny, przy okazji powącham :) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę wyjątkowy, szczególnie jeżeli ktoś lubi zapach żywej choinki:)

      Pani Dorotko zapraszam na stałe,
      miłego dnia:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mi na początku też ale podjęłam drugą próbę i naprawdę mnie wciągnął:)
      Masz jakiś inny serial do polecenia?

      Miłego dnia :)

      Usuń

Copyright © Innacodziennie , Blogger