11/28/2020

ZASKOCZENIE MARKI COUNTRY CANDLE | ŚWIĄTECZNE NOWOŚCI 2020


     Dzień dobry, jak Wam mija przedświąteczny czas podczas pandemii? Kompletujecie już prezenty? A jak tak, to zamawiacie je przez internet czy wstrzymywaliście się do momentu otwarcia sklepów? W końcu od wczoraj oficjalnie trwa Black Friday, a dopiero dziś pootwierali sklepy. Jestem ciekawa co kupiliście, bo ja skusiłam się jeszcze w czwartek online na kosmetyki od marki Resibo oraz Mac, a także kilka świec. Dokupiłam także drobne prezenty dla rodzinki,a tak to w tym roku dość intensywnie szykuje się do grudniowych zdjęć na bloga oraz instagram. Naprawdę nie mogę się już doczekać aby przedstawić Wam moje tegoroczne, świąteczne oraz zimowe zdobycze. 

   Przechodząc do tematu dzisiejszego wpisu, chciałabym podzielić się z Wami nowościami 2020 od marki Country Candle. W tym roku pojawiło się tyle pięknych świec, co więcej do mojej kolekcji dołączyło kilka unikatów zakupionych na naszej świecowej grupie, że budżet trzeba było bardzo dobrze podzielić aby nie zbankrutować. 

    Jeżeli chodzi o nowe zapachy Contry Candle to zdecydowałam się na 3 daylighty oraz woski.  

Country Candle - Apple Cider Cake



OPIS:

    Apple Cider Cake to chrupiące połówki jabłka zapieczone w towarzystwie gruszek, doprawione bogatą mieszanką przypraw korzennych. By mieć pewność, że nie zabraknie tu słodyczy wzbogacona o kremowe karmelowe masło, wanilie i kakao zachwyci każdego smakosza słodkich wypieków. 

NUTY ZAPACHOWE:

    Nuty górne: Jabłko Macintosh, Gruszka, Cynamon
    Nuty środka: Przyprawy korzenne, Grzany cydr, Masło karmelowe
    Nuty dolne: Wanilia, Białe kakao, Cassia

OPINIA:
    
    W moim odczuciu Apple Cider Cake to zapach kruchych, zbożowych ciasteczek doprawionych intensywnie przyprawami korzennymi. Ten zapach to kalorie, które nie tuczą, podczas porannej kawy wpasuje się idealnie. Na drugim planie czuć także jabłko oraz wanilie. Jest to typowo jedzeniowy zapach, podpasuje idealnie ciasteczkowym pożeraczom. 


Country Candle- Winter Sangria 




OPIS:

    Orzeźwiający, słodki granat łączy się z ciemną śliwką i mroźnymi niuansami. Mieszanka cierpkiej skórki jabłka, jeżyny i pomarańczy tworzy bazę. Kaszmirowe nuty piżma i trzciny cukrowej wzbogacone świeżą miętą dopełniają ten mocno owocowy aromat.

NUTY ZAPACHOWE: 

    Nuty górne: Szron, Śliwka, Nasiona granatu
    Nuty środka: Skórka pomarańczowa, Skórka jabłka, Jeżyny
    Nuty dolne: Piżmo, Trzcina cukrowa, Liść mięty

OPINIA:

    Z całej kolekcji najbardziej przypadły mi do gustu dwa zapachy i na pewno jednym z nich jest Winter Sangria oraz... ale o tym dowiecie się już w następnym poście. 
    Winter Sangria jest mieszanką owocową, na pierwszy plan wysuwa się zapach jabłek, śliwek z orzeźwiającym dodatkiem. Mam wrażenie, że jest to zapach musującego wina? Takiego mocno słodkiego z nutką mięty, kojarzy mi się z Piccolo truskawkowym. Zapach nie drażni, nuty są idealnie skomponowane,a ja czaje się już na dużą świecę.  

Country Candle- Christmas Market 



OPIS:

    Świąteczna mieszanka cytrusów i bogatych przypraw korzennych została połączona ze sobą, abyśmy mogli razem celebrować ten magiczny czas. Christmas market to nowoczesna kompozycja, która zawiera rozgrzewający cukier waniliowy, kardamon oraz anyż.


NUTY ZAPACHOWE: 

Nuty górne: Jodła, Kora cynamonu, Cytrusy
Nuty środka: Liście goździków, Kardamon, Amarylis 
Nuty dolne: Gwiazdka anyżu, Wanilia, Trzcina cukrowa

OPINIA:

    Gdy było już wiadomo kiedy wchodzi na rynek zimowa kolekcja od marki Country Candle od razu wiedziałam, że na mojej półce znajdzie się duża świeca Christmas Market. Etykieta od razu porwała moje serce, nie wspominając już o barwie wosku, piękny, niebieski, głęboki odcień morskich fal.  
    Czytając opinie na temat kolekcji zaczęłam się dłużej zastanawiać i  weryfikować na co się zdecydować. W końcu, postawiłam na daylight i to był jeden z moich lepszych wyborów, gdyż w moim odczuciu zapach jest typowo męski. W Christmas Market dominuje z pewnością jodła, liście goździków, anyż oraz cytrusy. Najkrócej mówiąc kojarzy mi się z męskimi perfumami i za nic nie kojarzy mi się ze świętami, chyba że z dalekim wujkiem z którym spędzamy czas przy świątecznym stole, a jego koszula wypsikana jest nowymi perfumami. 
    Zapach nie jest przytłaczający czy przesycony, jest to zrównoważona mieszanka męskich perfum. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Innacodziennie , Blogger