11/20/2020

NOWOŚĆ GOOSE CREEK CANDLE NA JESIEŃ 2020 | HAPPY AUTUMN


Opis:

"Jesień ożywa, gdy otaczają nas dynie, jabłka i wycieczki w jesienną przyrodę."     

Nuty zapachowe:

Podstawa:jesienne brzoskwinie, świeże jesienne powietrze
Nuta serca: Cynamon, świeże jesienne liście
Nuta bazy:Igły sosnowe, jabłonie




Opinia:

  Dziś przyszedł dzień na wpis o kolejnej ze świec z tegorocznej, jesiennej kolekcji marki Goose Creek Candle. Happy Autumn to propozycja dla miłośników typowo słodkich i owocowych zapachów. W paleniu na pierwszy plan wysuwa się zapach soczystych brzoskwini i jabłek, z czasem dołącza także nutka cynamonu oraz świeżego jesiennego powietrza. Uważam, że ta świeca tak samo jak Cosy & Fabulous (poprzedni wpis) idealnie wpasowuje się w jesienną aurę. 
    Etykieta prezentuje przystrojone na Halloween w dynie, kwiaty oraz sztuczną kukłę wejście do tajemniczego mieszkania. Niby nic specjalnego ale jakoś najbardziej do mnie przemówiła podczas jesiennych zakupów. Kompozycja idealnie współgra z pomarańczową barwą wosku.
 Jestem nią po prostu zauroczona, zaliczyłabym ją do tych ulubionych. Już w zeszłym roku odkryłam, że mój zmysł węchu przepada za nutami cynamonu, owoców oraz słodkości. 
  Na sucho moc oceniłabym na dobrą, w paleniu jeszcze bardziej przebijają nuty brzoskwini i jabłek. Przy dłuższym paleniu zapach roznosi się po całym domu, powiedziałabym że świeca ta należy do tych dominujących oraz przytulnych


Ocena: 9/10

    Przede mną jeszcze jeden wpis dotyczący trzeciej i ostatniej już świecy, którą udało mi się wybrać z jesiennej kolekcji 2020 od marki Goose Creek. Szczerze mówiąc, ciężko mi wybrać swojego faworyta, gdyż wszystkie trzy są cudowne na swój sposób.  
    Ciekawi mnie tylko czy Wy zaopatrzyliście się w jakieś jesienne zapachy? A jeśli tak, to co polecacie od siebie?

3 komentarze:

  1. Ale ładny blog i ty również super piszesz
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie https://igusis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, co Cię najbardziej zaciekawiło?
      Buziaki!

      Usuń
  2. Ale fajnie piszesz i bardzo ładny blog
    Zapraszam do mnie https://igusis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Innacodziennie , Blogger