10/18/2020

Ciepły Jesienny Wieczór czyli moja wymarzona Yankee Candle WARM AUTUMN EVENING


    Dzień dobry w to niedzielne, pochmurne popołudnie. Trochę odpuściłam sobie świecowe wpisy na blogu ale to głównie przez pracę na farmie. Tak jak wstajemy z samego rana, tak spać chodzimy późną porą. Do tego wszystkiego pada, jest bardzo zimno i mało co znajdujemy czas na przyjemności. Dziś mam chwile wolnego to chociaż wrzucę Wam post o moim, w sumie już dawno nabytym zamówieniu od jednej z osób na naszej świecowej grupie a jest nim... Warm Autumn Evening od Yankee Candle.

Opis producenta:

 
    Zgodnie z opisem producenta Warm Autumn Evening to relaksujące przejście między słodyczą klonową i pudrowym piżmem, zmiksowanym z aromotami lasu - zupełnie jak zachód słońca.


Nuty zapachowe:

Tło: Piżmo, drewno cedrowe, drewno sandałowe
Górne nuty: cukier klonowy, kwiat pomarańczy
Serce: kremowa wanilia

Opinia:

    Etykieta jest naprawdę urokliwa, przedstawia zachód słońca na leśnej polanie, a w tle góry. Zdjęcie jak na etykietę jest naprawdę przykuwające, jeśli ktoś uwielbia naturę, tego typu widoki to jest czym cieszyć oko. Na sucho jeśli tak mogę napisać zapach jest mokrawy, a jednocześnie posiada nutę wysuszonych już liści. Świeca w Polsce wyszła w 2017 roku i jak na ten moment w paleniu jest dość intensywna. Barwa wosku idealnie komponuje się z etykietą. Co prawda zanim zabrałam się za pisanie recenzji o Warm Autumn Evening zdążyłam ją zapalić z dwa razy i staram się to robić oszczędnie, gdyż czuje do niej sentyment. Jest to świeca już nie dostępna w regularnej sprzedaży i raczej ciężko do znalezienia w internecie. Śmiało mogę stwierdzić, że jak dla mnie zapach w paleniu pachnie właśnie taką intensywną, złotą jesień, leżące w mokrych kałużach liście oraz powiew takiego zimnego wiatru z jednocześnie przebijającym się przez chmury słońcem. Czy jestem zadowolona ? Po nutach zapachowych spodziewałam się czegoś innego i pierwsze wrażenie było mieszane ale patrząc na nią za każdym razem się uśmiecham. Zapach nie każdemu przypadnie do gustu ale jeśli chodzi o moc to opisałabym ją jako średnią, gdyż wyczuwalna jest tylko w pomieszczeniu, w którym się pali i nie roznosi się jakoś mocno po innych pokojach. 


 
Ocena: 8/10.
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Innacodziennie , Blogger