2/28/2021

MÓJ PIERWSZY PRZYPADKOWY ZAKUP | YANKEE CANDLE WATER GARDEN


OPINIA

    Jejciu, na samą myśl o tym zapachu nie mogę przestać o nim myśleć. Ale do rzeczy, historia tej świecy jest bardziej skomplikowana i tak w skrócie, to zamówiłam starszą wersję tego egzemplarza, a firma u której często wykonuje zakupy świecowe wysłała mi w nowej wersji. Jesteśmy tylko ludźmi i pomyłki się zdarzają także problem został szybko i sprawnie rozwiązany.
    Co do samej świecy Water Garden Yankee Candle to dla mnie, jest cudo! Nie spodziewałam się, że taka pomyłka może tak przepięknie pachnieć. Jeszcze nigdy takiego zapachu nie miałam w swojej kolekcji, gdyż głównie otaczam się jednodniówką lub bardziej męskimi zapachami. 
    Na sucho, po otwarciu wieczka na pierwszy plan wysuwają się nuty lilii oraz knowali. Świeca typowa dla fanów kwiatowych zapachów.  Czuć gdzieś w tle wodny czy deszczowy aromat ale to po dłuższym napawaniu się w zapachem. 
       Etykieta Water Garden od początku kiedy pojawiła się na rynku nie zwróciła mojej uwagi ale skoro nieproszona pojawiła się już w moim domu bardziej dobrze się jej przyjrzałam. W związku z tym, teraz mogę śmiało stwierdzić, że jest piękna. Skały, wodospad, natura- idealnie przedstawiona na jednym zdjęciu kompozycja tej kwiatowej mieszanki. 
    Podczas palenia zapach jest na tyle delikatny, że aż mało wyczuwalny. Moc powiedziałabym, ze jest słaba w kierunku średniej. Kompozycja tych wodnych oraz kwitowych nut zapachowych wpasuje się idealnie w upalne oraz słoneczne dni.


OPIS PRODUCENTA

Kojące dźwięki chłodnej wody w ogrodowej fontannie opatulone słodkim aromatem kwitnących białych kwiatów.

NUTY ZAPACHOWE

Nuty górne: różowe lilie, dzika trawa, woda z ogórka
Nuty środkowe: konwalia, kwiat lotosu, orchidea
Nuty dolne: nuty drzewne


 Ocena: 8/10

A wy próbowaliście już ten zapach? Wolicie kwiatowe zapachy czy jesteś fanami bardziej słodkich albo męskich nut zapachowych?

2 komentarze:

Copyright © Innacodziennie , Blogger