2/25/2021

JAK CIEPŁY JEST KASZMIR? | YANKEE CANDLE WARM CASHMERE Q3 2017





OPIS PRODUCENTA:

 Otul się luksusem z wystawnymi nutami kojącego drzewa sandałowego i egzotycznej paczuli.   


OPINIA:

    Warm Cashmere jest to zapach na jesień 2017 z kolekcji Fall in Love Q3. Dla mnie to drugi na liście od razu po Whiskers on Kittens zapach, który pokochałam nad życie. Nie byłam do niego przekonana, gdyż wizualnie mnie nie porwał ale do momentu- aż nie otworzyłam wieczka. Warm Cashmere od Yankee Candle to zapach prawdziwego, ciepłego kaszmiru.  Perfumeryjny, delikatny, intensywny, a zarazem bardzo elegancki. Naprawdę przypomina mi perfumy takiej dojrzałej kobiety, ubranej w futro przechodzącej się wieczorem uliczkami miasta. 
    Świeca idealnie wpasowuje się w jesienny klimat czy chociażby teraz, podczas zimowych wieczorów jest otulająca i słodka.
    Nuty jakie są dla mnie najbardziej wyczuwalne to drzewo kaszmirowe, bursztyn, piżmo, drzewo sandałowe oraz wanilia.
    Jeżeli mamy mówić o mocy to oceniłabym ją na średnią w stronę delikatnej. Zapach na sucho jest mega wyczuwalny ale już w paleniu na tej mocy traci. Osby, które preferują mocne zapachy tutaj będą miały problem z jej paleniem. Ja jednak zalecam zacząć od wypróbowania wosk, gdyż mam wrażenie, że moc ma lepszą niż świeca.


NUTY ZAPACHOWE:

Nuty głowy: słoneczne pomarańcze
Nuty serca: drzewo kaszmirowe, złoty bursztyn, kardamon
Nuty bazy: kremowe drzewo sandałowe, piżmo, biała paczula, francuska wanilia



Ktoś z Was już testował Warm Cashmere Yankee Candle? Jak coś to ten zapach jest nadal w regularnej sprzedaży tylko w innej odsłonie graficznej.
 

4 komentarze:

  1. Nie znam tego zapachu. Przyznam, że chętnie bym go poznała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze nie dawno nie znałam i nie wiem czemu się na niego skusiłam. Dziś nie żałuje, bo go uwielbiam. :)

      Usuń
  2. Chętnie wypróbowałabym ten zapach, wydaje się być intrygujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo otulający, sweterkowy, perfumeryjny coś cudownego.:)

      Usuń

Copyright © Innacodziennie , Blogger