11/05/2020

Świąteczna kolekcja Yankee Candle Christmas Morning 2020


    Tak tak wiem, jest dopiero początek listopada, a ja już przychodzę do Was z wpisem o Świątecznych Nowościach. Niestety ale taka jest rzeczywistość i w Polsce już w połowie roku pojawiły się edycje zimowych świec, a dopiero na koniec października serie Halloweenowe. Co najlepsze już w wakacje zauważyłam w pewnych sklepach wystawy z jesiennymi dodatkami, a teraz są już nawet z zimowymi ozdobami. Co poradzićkażda ludzka historia jest jak tajemnicze laboratorium uczuć i pamięci. 
    Nie wiem do końca czemu ale dziś, akurat dziś, chcę Was zaprosić na taki przedwstęp o świątecznej/zimowej kolekcji od marki Yankee Candle Christmas Morning 2020. Tym razem złożyło się tak, że na mojej świecowej półce znalazł się prawie cały zestaw tych nowości z wyjątkiem jednego zapachu. Także aby więcej nie zanudzać i może zachęcić kogoś do zakupu chociażby na prezent pod choinkę jakiejś z tych piękności przechodzę do sedna. 

Unwrap the magic Yankee Candle



Opinia:

    Unwrap the magic marki Yankee Candle to świeca, która pojawiła się na  tegorocznym rynku  tylko w zestawach. Mój zestaw zawiera świecę w średnim słoiku, zapakowaną w pięknym świątecznym pudełku z małymi dzwoneczkami oraz karteczką, która może zostać wykorzystana do imiennego podpisania świecy już na prezent. Zestaw ten idealnie łączy z atmosferą oraz klimatem świąt Bożego Narodzenia. Zapach na sucho jest mocny, owocowy, iglasty i pachnie trochę jak guma owocowo-miętowa do żucia. Jest to mój ulubiony zapach z całej kolekcji, wyjątkowy, wyrazisty i specyficzny.

Unwrap The Magic - to zapach prawdziwych świąt: bogaty, słodki aromat z piżmowym tłem.

Holiday Hearth Yankee Candle

    
    Kolejną, średnią świecą która pojawiła się w mojej kolekcji jest Holiday Hearth  także marki Yankee Candle. Przeglądając świąteczną kolekcję jeszcze w internecie nie do końca byłam pewna czy oprócz świecy Singing Carols chce mieć którąś ze świec w dużym słoju, dlatego tym razem w większości zdecydowałam się na średnie rozmiary oraz samplery. 
    Holiday Hearth to świeca o delikatnym zapachu kwiatów, drzewa cedrowego oraz anyżu i cynamonu. Na sucho jest dość intensywna, specyficzna choć nie tak bardzo jak Unwarp the magic. W moim odczuciu jest to zapach trochę perfumeryjny, owocowy i na pewno nie należy do zapachów jedzeniowych. Moc ma dobrą. Na pewno idealnie sprawdzi się w paleniu i nadaniu klimatu podczas przedświątecznych przygotowań.

Opis:

Przytulne spotkanie przy kominku, wszystko udekorowane świątecznym wystrojem... ciepłe, pikantne i słodkie, jak magia świątecznych tradycji.

Nuty górne: anyż, cynamon, goździk
Nuty środkowe: kwiat gardenii, drzewo cedrowe, mech dębowy
Nuty dolne: ciepłe piżmo, kremowa wanilia

Singing Carols Yankee Candle



Opinia:

    Nie wiem jak Wy ale ja często kupuję świece pod wpływem emocji. I tak też właśnie było z Singing Carols Yankee Candle, która skradła moje serce głównie etykietą. Ta świeca jest tak bardzo świąteczna i magiczna, że musiała się u mnie znaleźć właśnie w dużym słoju. Zapach na sucho jest intensywny i mocno iglasty, inny niż tego typu świece, które mam w kolekcji. Świeca jest na tyle elegancka i przykuwająca wzrok, że na pewno znajdzie swoje miejsce podczas tegorocznych świąt. W Singing Carols po otwarciu wieczka wydobywają się nuty zapachowe eukaliptusa, igieł jodły, jałowca oraz drzewa cedrowego i sosny. Dla mnie jest to zapach żywego, świątecznego drzewka świeżo wyciętego z lasu, a dla narzeczonego zapach choinki toaletowej, takiej typowej odświeżającej toaletę. Ile nosów tyle opinii,  dlatego żeby podjąć jednoznaczną decyzję pozostaje nam czekać do grudnia i sprawdzenie świecy w praktyce. 

Opis:

Harmonijne połączenie nut owocowych, zimozielonych i przypraw, które tworzą inspirującą świąteczną melodię.

Nuty górne: mandarynka, eukaliptus
Nuty środkowe: igły jodły, jałowiec, goździk
Nuty dolne: jeżyna, drzewo cedrowe, sosna

Yankee Candle Magical Christmas Morning- zestaw votive




    
 Opinia:

    Zanim dotarła do mnie kolekcja Christmas Morning 2020 w słojach w domu stała już paczka z zestawem samplerów. To one tak naprawdę pomogły mi w podjęciu decyzji co do wyboru świątecznych zapachów na 2020 rok. Na pewno te niewielkie samplery wykorzystam podczas wyjazdów świątecznych do rodziny i bliskich.
    Poniżej wstawię Wam krótkie opisy wszystkich zapachów świątecznych od marki Yankee Candle, które znalazły się w powyższym zestawie oraz jednego zapachu, którego nie udało mi się zamówić. 

"Niewielkie świece typu votive, pozwalają wypróbować wiele zapachów i znaleźć swoje ulubione. Wymagają użycia świecznika na votive. Czas palenia: do 15 godzin."

Yankee Candle Surprise Snowfall 


Wirujące płatki śniegu rozjaśniają rześkie zimowe powietrze świeżym zapachem werbeny, srebrnego świerku i zimowych owoców.

Nuty górne: werbena, czarny bez, rozmaryn
Nuty środkowe: dziki mech, srebrny świerk
Nuty dolne: drewno Hinoki, biały cedr

Yankee Candle Vanilla French Toast


To jest przysmak dla wszystkich fanów słodkich. Przepyszny zapach złocistobrązowych francuskich tostów ociekających złotym syropem. Czysty, zimowy słodki komfort.

Nuty górne: karmelizowany cukier
Nuty środkowe: syrop klonowy, wanilia

Nuty dolne: mleczne nuty, karmel, ziarna tonka 


Yankee Candle Christmas Morning Punch


Spektakularne połączenie rubinowo-czerwonych nut granatu, truskawek i żurawiny - uroczysty zapach, który pokocha cała rodzina.

Nuty górne: granat, czarna porzeczka, bergamotka
Nuty środkowe: truskawka, żurawina
Nuty dolne: cukier, wanilia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Innacodziennie , Blogger