10/23/2020

Miękki sweter pachnący delikatnie ukochanym mężczyzną taki jest właśnie Flannel Goose Creek

 


Opis:

    Zimno Ci? Otul się ciepłym, miękkim swetrem pachnącym delikatnie ukochanym mężczyzną. Świece Goose Creek Candle wyposażone są w dwa knoty, które zapewniają szybkie i łatwe rozgrzanie świecy i roztopienie wosku aż do ścianek z jednoczesnym doskonale wyczuwalnym, mocnym aromatem.

 Standardowa świeca Goose Creek waży 680g i wystarcza na 150h palenia, natomiast Tumbler waży 453g i starcza na około 50h.



Opinia:

    Tumbler Flannel to nowy zapach 2020 z limitowanej edycji Men's Collection Goose Creek Candle. Do zakupu tej świecy przymierzałam się bardzo długo i tak jak długo ją zamawiałam, tak tyle już stoi na mojej półce. 

     Jej pierwsze palenie nastąpiłp 19.07.2020, przed dniem obrony pracy dyplomowej. Tak samo jak dla mnie był to wyjątkowy dzień tak samo można by powiedzieć, że i dla tej świecy. Przecież to musiał być specjalny dzień aby ją odpalić...

     Edycja ta wyróżnia się spośród innych świec od Goose Creek, od designu aż po rozmiar. Na sucho tak samo jak po odpaleniu zapach jest dość intensywny oraz męski. W powietrzu roznosi się zapach mocnych, męskich perfum. Moc określiłabym jako dobrą w stronę bardzo dobrej. Szczerze, spodziewałam się czegoś bardziej słodkiego i przytulnego, nie przepadam w świecach za męskimi nutami zapachowymi. Mimo to, oszczędzam mojego Flannela, co więcej dziś nastąpił drugi dzień jego palenia. Chciałam jak najlepiej przedstawić Wam moją historię z nim związaną, a także jak najlepiej odwzorować zapach, który drzemie w tym cudownym słoju. 



Etykieta:

    Ze względu na etykietę, która prezentuje zmęczonego życiem labradora i który jest bardzo podobny do mojego ukochanego psa, wstrzymywałam się z jej odpaleniem. Elegancka świeca, w czarnym, szklanym słoju z metalicznym wieczkiem. Zapach na tyle mocny, że zapewne sprawdzi się na prezent dla niejednego mężczyzny czy eleganckiej kobiety, która degustuje w stonowanych barwach.

 


Zapach:

Nuty głowy: nuty ozonu, cytryna, ciemny bursztyn 
Nuty serca: jaśmin, szałwia, czarny pieprz
Nuty bazy: drzewo sandałowe, leśne piżmo

Ocena: 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Innacodziennie , Blogger