10/02/2020

Jabłka pieczone z dodatkiem brązowego cukru otulone złotym, chrupiącym ciastem- Crisp Apple Strudel Yankee Candle

    Wielkie dzień dobry w ten pierwszy, październikowy piątek! Kto z tego powodu się cieszy? Z jednej strony to taki prawdziwy początek złotej jesieni, zbliżamy się coraz bardziej do grudniowej zimy. No nic, taka kolej rzeczy i nie mamy na to wpływu. Ja uwielbiam jesień, chłód, nie przepadam za wysokimi temperaturami, a jeszcze bardziej kocham zimę i mróz! 



     Dziś przychodzę do Was z jesiennym zapachem od Yankee Candle Crisp Apple Strudel jest to limitowany zapach, wchodzący w skład wznowionej, uwielbianej przez wszystkich fanów kolekcji My Favourite Things. Jest to mój wrześniowy łup, który udało mi się dorwać w sklepie internetowym. 
    Zgodnie z opisem producenta są to jabłka pieczone z dodatkiem brązowego cukru otulone złotym, chrupiącym ciastem. 

    
    Opis:
    
    Jejciu, nie wiem czy kogokolwiek ten zapach byłyby wstanie od siebie odrzucić. Przecież to jest zapach słodkiego, upieczonego nadzienia z jabłek w szarlotce. Jabłko w chrupiącej skórce? Mega! Przez moje ręce i nos przewinęło się już wiele zapachów ale ten jest jednym z pierwszych na mojej liście ulubieńców. Zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Mogłabym go wąchać i wąchać, w sumie to mam słabość do jabłkowych świec bo tak samo w zeszłym roku moje serce pokochało Red Apple Wreath od Yankee Candle. Na sucho mocno przebija zapach słodkich jabłek a po chwili przechodzi kwaskowatością. Ten zapach bardzo często dominuje w domowych wypiekach, w których korzystam z jabłek. W paleniu zapach jest bardzo wyrazisty i przyjemny. Tak samo etykieta ma coś w sobie co cieszy oko.


Etykieta:
    
    Etykieta przedstawia zawijane strudla jabłkowe w cieście francuskim. Idealnie komponują się z karmelową barwą wosku i zapachem. Dla mnie jest to bardzo udane zestawienie, a wręcz perfekcyjne. Może do każdego ta etykieta nie przemówi, gdyż nie każdy przepada za słodkościami w świecach ale dobrze mieć takiego mocarza świecowego w swojej kolekcji.



Zapach:

    Świeca na początku wcale mnie do siebie nie przekonała, zapewne gdyby nie opinie świecomaniaków wcale bym jej nie zamówiła. Dopiero teraz zrozumiałam jak piękny i charakterystyczny jest to zapach. Domowa, już upieczona szarlotka przyprawiona brązowym cukrem, cynamonem, w złocistej, chrupiącej skórce jabłka w cieście francuskim. Zapach w paleniu daje o sobie mocno znać tak samo jak na sucho, oceniam go na bardzo dobry z +.


 Ocena: 10/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Innacodziennie , Blogger