4/09/2021

Za co pokochałam swoje pierwsze świece od Chestnut Hill Candle Company? | BLACK CHERRY | PLUM VANILLA

Wiecie jak smakuje czarna wiśnia? 

Na to pytanie chyba większość osób odpowiedziałaby twierdząco, to przecież smak dzieciństwa, jest  słodka, to charakterystyczny owoc lata. Nieraz zbierało się ją w sadzie u dziadków lub zakątku domowego ogródka.

A co powiecie na połączenie duży kawałków soczystej śliwki i szczypty słodkiej wanilii?

To wszystko możecie poczuć w dwóch świecach od Chestnut Hill Candle Company- Black Cherry i Plum Vanilla.



CHESTNUT HILL BLACK CHERRY

OPIS PRODUCENTA

Pyszna, bogata słodycz dojrzałych czarnych wiśni. Słodkie wiśnie zerwane z drzewa, dojrzałe i lekko cierpkie.



OPINIA

Chestnut Hill Candle Company to świece zapachowe w szkle z 2 knotami oraz woskiem sojowym w 92% i wadze 510g. Bawełniane knoty pozbawione  są ołowiu i rozpalają świece bez jakichkolwiek problemów. Wyróżniające się retro wieczka nadają unikatowego charakteru.  W porównaniu do dużych świec od marki Yankee Candle słoje te są niewielkie i palą się do 120 godzin.

Chestnut Hill Black Cherry to zapach słodkich,cierpkich wiśni z dodatkiem perfumeryjnej nutki. Niby wiśniowy ale po dłuższym wąchaniu można wyczuć coś perfumeryjnego. 
Wosk w przytłumionym odcieniu fioletu podobnie jak Plum Vanilla, tylko że Cherry już nie ma tak intensywnego koloru.
Spodziewałam się po tym zapachu efektu wow, czyli wyrazistych, dojrzałych wiśni, a spotkałam się z zaskoczeniem. 
Zapach dla mnie jest wyrazisty, mydlany i sztuczny. 
Moc oceniłabym na średnią, czuć w pomieszczeniu ale nie jakoś mocno, bardziej tworzy tło.


CHESTNUT HILL PLUM VANILLA
OPIS PRODUCENTA

Słodkie niczym guma mamba połączenie wanilii i nut owocowych śliwki i jagód. Zapach Plum Vanilla to niepowtarzalne połączenie aromatów, które sprawią że Twój dom wypełni się przyjemną energetyczną wonią.



OPINIA

Do przetestowania świecy Plum Vanilla Chestnut Hill zachęciła mnie opinia jednej z koleżanek "Przecież ona pachnie jak typowa guma balonowa...". Podczas przeglądania stron internetowych natknęłam się na kilka, podobnych komentarzy. 
Wizualnie świece nie są w moim stylu, denko świecy kompletnie do mnie nie przemawia, a w praktyce wybrałam dwa zapachy do wypróbowania mocy oraz sprawdzenia długości palenia.
Zapach Plum Vanilla na sucho stanowi dość intensywną mieszankę nut wanilii oraz śliwki. 
W paleniu unosi się przytulny aromat słodkości oraz kwaśności. Nuty są na tyle wyważone, że na spokojnie da się oddzielić te dwa smaki. 
Moc na początku nie jest za dobra ale po którymś paleniu z kolei zapach staje się mocny i roznosi po całym salonie, basen tworzy się na całej powierzchni w ciągu godziny.
Do minusów zaliczyłabym na pewno po zgaszeniu świecy długotrwałe kopcenie się knotów i osadzaniu się dymu na ściankach słoja.

Podsumowując, z takim zapachem się jeszcze nie spotkałam, jest naprawdę unikatowy ale czy przypomina mi gumę balonową? Ciężko określić, prędzej mieszankę owocowych herbat.


Chciałbyś zapoznać się z większą ilością recenzji? Zapraszam do zakładki Świecie i woski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Innacodziennie , Blogger