3/19/2021

PIĘKNY DZIEŃ | POWRÓT UNIKATU BEAUTIFUL DAY YANKEE CANDLE


Tak długo nie mogłam się doczekać powrotu tego unikatu, że gdy tylko pojawił się u mnie w domu to od razu musiałam go odpalić. Etykieta jest przepiękna, kojarzy mi się z latem, łąką, owadami, kolorowi motylami latającymi nad kwiatami i takim beztroskim relaksem pośród natury.

 
Jeśli jesteście ciekawi dokładniejszego opisu zapachu zapraszam niżej!



OPIS PRODUCENTA:


Urzekająca mieszanka dojrzewających w słońcu owoców połączona z aromatem świeżo ściętych ziół i polnych kwiatów.

OPINIA:

W świecy przede wszystkim dominują nuty świeże, kwiatowe i delikatnie perfumeryjne. Wyczuwam zioła ale takie prosto ścięte z dzikiej łąki, kolorowe kwiaty oraz piżmo. Zapach wykończony jest nutką wanilii co powoduje, że świeca jest delikatniejsza w odbiorze. 

Kolor wosku w Beautiful Day od Yankee Candle przypomina mi nasączoną zielenią trawę, jest taki soczysty i radosny. Nie przepadam za zielonym kolorem ale w tej świecy i z tą etykietą wygląda fenomenalnie, wiosennie, letnio.

Moc oceniłabym na średnią, zapach na spokojnie wyczuwa się w pomieszczeniu ale nie dominuje. Nie jest killerem za to takim przedwiosennym zapachem, który wprowadza w klimat pierwszych promieni słońca oraz delikatnego wietrzyku. 



NUTY ZAPACHOWE:

Głowa: jaśmin, czarna porzeczka, mandarynka, goździk

Nuty serca: kwiat pomarańczy, magnolia, galbanum, róża

Baza: ylang-ylang, drzewo sandałowe, piżmo, drzewo cedrowe, wanilia




Podsumowując, zapach różni się delikatnie od swojego poprzednika. Beautiful Day nie jest zapachem osaczającym, a właśnie mega wiosennym i roślinnym. Mnie się bardzo podoba i polecam każdemu kwiatoszowi. 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Innacodziennie , Blogger