1/22/2021

YANKEE CANDLE THE LAST PARADISE | NOWA KOLEKCJA Q1 NA WIOSNĘ 2021

Dzień dobry w ten sobotni poranek! Jeszcze nie minęła zima, a już na runku pojawiły się zapachy od marki Yankee Candle z nowej kolekcji The Last Paradise na wiosnę 2021. Miałam trochę czasu aby wystarczająco je przetestować, dlatego dziś przychodzę do Was z moją opinią na ich temat.

YANKEE CANDLE THE LAST PARADISE


Pierwszą świecą jest Yankee Candle The Last Paradise, od razu kiedy pojawiły się informacje o nutach zapachowych wiedziałam, że zapach przypadnie mi do gustu. Do tego cudowny, brzoskwiniowy kolor wosku oraz etykieta z jednym z piękniejszych kwiatów na świecie czyli hibiskusem. 

Na sucho czuć egzotyczne, soczyste owoce, przemoknięty deszczem las i kwiaty, na pewno dominują tu nuty liści fiołka oraz orchidei. W paleniu zapach jest delikatny ale wyczuwalny, jest bardzo przyjemny i orzeźwiający, idealnie sprawdzi się wiosenną porą.  

OPIS PRODUCENTA

Wreszcie znalazłeś raj… rzadkie i egzotyczne nuty owoców i kwiatów z lasu deszczowego zwabiają Cię w niezapomniane doznania zapachowe jak żadne inne. Odkryj długo poszukiwany raj z nutami rzadkich, egzotycznych owoców i kwiatów lasu deszczowego.

NUTY ZAPACHOWE

NUTY GŁOWY: liść dżungli, zielone jabłko, hibiskus.
NUTY ŚRODKOWE: kwiat osmantusa, dzika trawa, orchidea, mimozy, plumeria.
NUTY BAZY: Liść fiołka, białe piżmo, mech

YANKEE CANDLE BORA BORA SHORES


Drugim zapachem z nowej serii jest Yankee Candle Bora Bora Shores i jak dla mnie jest to najpiękniejszy zapach z całej kolekcji. Pierwsze co przykuwa wzrok to fragment nadmorskiego brzegu, skał oraz palm oświetlonych promieniami zachodzącego słońca, do tego fiołkowy kolor wosku, który jest po prostu przesłodki. 

Na sucho wyczuwam słodkawe nuty papai, wody z hibiskusa oraz frezji, do tego w tle wydobywają się nuty owoców. Zapach jest dość intensywny, pudrowy kojarzy mi się z dziewczęcymi perfumami "Barbie". Zapach Bora Bora Shores skradł moje serce i zdecydowanie należy do tych, które warto wypróbować.

OPIS PRODUCENTA

Spaceruj wzdłuż dziewiczych brzegów, ciesząc się delikatnym zapachem słodkich owoców i tropikalnych nut kwiatowych, podczas gdy słońce odbija się od brzegu różową poświatą.

NUTY ZAPACHOWE

NUTY GŁOWY: cukier cytrynowy, liść kumkwatu, woda z hibiskusa.
NUTY ŚRODKOWE: Monoi kwiat, Bora Bora kwiat, Frezja, Papaja.
NUTY BAZY: Drewno, Trzcina Cukrowa, Owocowe Piżmo.

YANKEE CANDLE BEACH ESCAPE


Kolejnym zapachem jest Beach Escape od którego już na samym początku oczekiwałam wiele. No właśnie i na tych oczekiwaniach się skończyło bo życie zweryfikowało. Kiedy trafił już w moje ręce poczułam wielkie rozczarowanie, gdyż spodziewałam się całkiem czegoś innego. 

Na sucho zapach ten najmniej przypadł mi do gustu, czuć dość mocno ozon, piżmo,  drewno, a gdzieś w oddali wodniste nuty i konwalie. Z jednej strony zapach ten to odrobina lata pod koniec zimy, a z drugiej rozwodniony, męski żel pod prysznic. Aby w końcu przekonać się do tego zapachu potrzebowałam trochę czasu, czyli momentu aż go w odpaliłam. I co?

Podczas palenia zapach jest delikatny, czuć go ale po jakimś czasie nos się przyzwyczaja, do tego wosk rozpala się dość wolno. Dlatego polecam korzystać z illumy, która także pojawiła się w nowej kolekcji. Z Beach Escape wydobywają się nagle nuty trawy, liści palmy przełamane kwiatowym akcentem. Nie zaliczyłabym go do ulubionych zapachów ale urzekł mnie piękną, niebieskawą barwą wosku oraz cudowną etykietą.

OPIS PRODUCENTA

Odkryj zacienione miejsce pod palmami, aby podziwiać spokojny widok na ocean - nuty morskiego powietrza uzupełniają kwiatowe i drzewne aromaty - to idealny sposób na refleksję nad dniem w raju.

NUTY ZAPACHOWE

NUTY GŁOWY: Ozon, Wodnista Zielona Palma,
NUTY ŚRODKOWE: Wyspa Morska, Konwalie, Jaśmin, Mniszek Lekarski.
NUTY BAZY: Jęczmień, Trawa, Piżmo, Drewno.

YANKEE CANDLE COCONUT RICE CREAM


Yankee Candle Coconut Rice Cream największa zagadka z całej kolekcji. Nie byłam pewna czy mi się spodoba, dlatego zdecydowałam się na sampler. Na sucho nie czuje w nim ani kokosa ani ryżu. Rzekłabym nawet, że wyczuwam w nim wodę kokosową z puszki lub nuty jakiegoś delikatnego balsamu do ciała.

W paleniu zapach jest delikatny, lekko wodny, kosmetyczny. W tle przebijają nuty lilii wodnej oraz jakiś przypraw. Wizualnie Coconut Rice Cream nie porwał mnie swoją etykietą, prosta forma, stonowane kolory, nic wielkiego. Moc w samplerku słaba, spodziewałam się czegoś lepszego. Raczej nie zdecyduje się na większy egzemplarz ale nigdy nie mów nigdy.

OPIS PRODUCENTA

Słodki, kremowy przysmak z nutami aromatycznego ryżu i świeżo zerwanego kokosa.

NUTY ZAPACHOWE

NUTY GÓRNE: Ryż Bambusowy
NUTY DOLNE: Drzewo Sandałowe, Wanilia, Orientalne Przyprawy, Piżmo
NUTY ŚRODKOWE: Ryż Kokosowy, Lilie Wodne

 

A Wy testowaliście już zapachy z nowej kolekcji? Który przypadł Wam najbardziej do gustu?

Buziaki! 

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe zapachy, przy okazji powącham sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się rozglądać może akurat jakiś wpadnie w oko i powali swoim cudownym zapachem :)
      Dorotko daj tylko znać czy któryś Ci się spodobał!

      Usuń
  2. Ciekawią mnie te nowe zapachy, muszę spróbować przy okazji jak pachną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, jeżeli lubisz kwiatowe, wodne, słodkie nuty zapachowe to na pewno jakaś przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  3. Kocham wszystko co kokosowe, więc szkoda, że ostatni zapach nie ma w sobie więcej takich nut.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zawiodłam bo uwielbiam koks tak samo jak Ty ale warto przy jakiejś okazji powąchać świece, możliwe że w większym egzemplarzu zapach będzie trochę inny i intensywniejszy:)
      Miłego dnia!

      Usuń

Copyright © Innacodziennie , Blogger