1/10/2021

MLECZNY KOKTAJL Z POSYPKĄ MIĘTOWĄ | Peppermint Mocha Milkshake Goose Creek | ZIMA 2020


OPIS:

  • Miętowo-czekoladowy shake z nutą wanilii. Na każdą niepogodę i dla każdego łasucha!

NUTY ZAPACHOWE:

  • NUTY GŁOWY: waniliowy shake, kakao;
  • NUTY SERCA: liście mięty, miód, laska świąteczna;
  • NUTY BAZY: bita śmietana, krem waniliowy


OPINIA:

    Przyznaję, że w momencie kiedy ten zapach wszedł na rynek od razu wiedziałam, że będzie mój. Laska świąteczna? Obowiązkowy dodatek na święta, zresztą mam słabość do zapachów z dodatkiem laski świątecznej. Uwielbiam moc i słodkość w świecach. Peppermint Mocha Milkshake od marki Goose Creek jest jednym z lepszych zapachów jakie znajdują się w mojej kolekcji.
     Na sucho czuć czekoladę mleczną z lekką nutką mięty. Ten zapach kojarzy mi się typowo z mrożonym szejkiem na wierzchu polanym bitą śmietaną i posypany miętową posypką bądź przyozdobiony listkiem mięty. 
    W paleniu zapach w ogóle nie odbiega od pierwszego wrażenia, jest nadal słodki, a zarazem miętowo- mleczny, słodki i pobudzający zmysły. Mieszanka jest idealnie skomponowana, aż nie chce się odrywać nosa.
    Moc zapachu oceniłabym na dobrą w stronę bardzo dobrej. Wosk jak i świeca niczym się od siebie nie różnią, w obydwóch wydaniach zapach jest intensywny oraz apetyczny.
     Polecam każdemu kto lubi jedzeniówkę, słodkie oraz kakaowo-śmietankowe zapachy.


Życzę Wam miłego dnia i zachęcam do zakupu bo naprawdę warto!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Innacodziennie , Blogger