12/10/2020

Goose Creek IVORY ROCKING HORSE

  

Opis producenta:

 Pracownia Świętego Mikołaja jest w pełnym rozkwicie! Nostalgiczny aromat białego drzewa sandałowego unosi się w powietrzu, a dzielne elfy produkują zabawki, by zdążyć na Boże Narodzenie
.


Opinia:

    Jakże by mogłoby być inaczej, Ivory Rocking Horse to mój zwierzakowy ulubieniec. Kupiłam ją chyba tylko ze względu na wygląd wizualny i żeby patrzeć na nią na półce. Jest to świeca z 2019r., więc nie jestem pewna czy jeszcze gdzieś jest dostępna ale wosk dostępny jest jeszcze na stronie pachnacawanna i markoweswiece

    
Zapach:

    Nuty głowy: kaszmir, zamsz
    Nuty serca: wanilia, czarny bursztyn
    Baza: cedr, piżmo, drzewo sandałowe

    Co do zapachu trochę się zawiodłam, gdyż jest to typowo perfumeryjny, damski zapach. Raczej nie kojarzy mi się ze świętami. I ogólnie jakoś nie specjalnie pasuje do konikowej etykiety. Wosk to wytrawny otulacz, elegancki, zero słodkości. Moc raczej słaba. 


  • Czas palenia: do 150 godzin
  • Informacje o wosku: Parafina Premium, spożywcza
  • Rozmiar: 680g
  • Knoty: 2 knoty - 100% bezołowiowe
  • Wyprodukowane: USA

Ocena: 9/10



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Innacodziennie , Blogger