9/15/2020

Pudding ryżowy- Yankee Canlde Rice Milk & Honey






    Witajcie, witajcie kochani! Jak Wam mija wrzesień? U Was też już powoli jesień? U mnie za oknem orzechy już spadają z drzew, a liście zmieniają barwę na żółtą.
    A wracając do tematu wpisu to wpadłam na pomysł by dziś zaprezentować Wam jeden z delikatniejszych i mlekowych zapachów Yankee Candle Rice Milk & Honey. 
 


Opis:

     Yankee Candle Rice Milk & Honey pochodzi z wiosennej kolekcji 2020. Rice Milk & Honey to jeden z dwóch zapachów, które pojawiły się w linii Elevation Collection with Platform Lid. Zapach ten możecie spotkać w 3 formatach świecy: dużej, średniej oraz małej. 
    Zgodnie z opisem producenta świeca ta, to ciepłe mleko ryżowe delikatnie dosłodzone naturalnym miodem z odrobiną cynamonu i wanilii- rozkoszne w smaku.



Opinia:

    Nazwa świecy w zasadzie mówi wszystko jest to słodkie mleko ryżowe. Na początku, gdy seria została wypuszczona do sprzedaży nie mogłam przekonać się do jej designu. Jakoś świece z tej linii nie przemawiają do mnie ale ze względu na coraz większą ilość nowości i ciepłe lato oraz więcej wolnego czasu skusiłam się właśnie na Rice Milk & Honey. Podstawowe pytanie brzmi: jak świeca pachnie? W moim odczuciu świeca jest słodkim, waniliowym puddingiem. W paleniu czuć mleko, wanilie i delikatność. Nie należy do mocarzy zapachowych ale właśnie do świec specyficznych. Świeca składa się z dwóch knotów, które równomiernie i powoli wypalają świecę. W domu paliłam go przede wszystkim w swoim pokoju, a najlepiej czuć go na małych powierzchniach. 


Zapach:

Nuty górne: cynamon, ryż, sezam, mleczne latte
Nuty środkowe: kwiat wanilii, mleko z miodem
Nuty dolne: wanilia, laska cynamonu

   Spodziewałam się po niej bardziej intensywniejszego i mocniejszego zapachu. Mimo to, idealnie sprawdza się właśnie teraz, na przełomie lata/ jesieni. Jest to najlepsze co może mnie spotkać podczas wieczornego wypoczynku po całym dniu. Nie zamieniłabym ją na żadną inną, można przy niej się zrelaksować i odpocząć. 

Ocena: 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Innacodziennie , Blogger