9/22/2020

Goose Creek Pile of Leaves


    Pierwszy dzień astronomicznej jesieni czyli 22 września jest oficjalnym dniem  zakończenia lata. Natomiast pierwszy dzień jesieni kalendarzowej przypada na 23 września. Współcześnie kontynuacją Święta Plonów są dożynki, które odbywają się w jedną z wrześniowych niedziel po zakończeniu żniw. Dla osób kochających beztroski czas wakacji oraz słoneczne, gorące dni jest to moment, w którym już mogą ubolewać. Dla mnie jest to super wiadomość, gdyż należę do zwolenników chłodniejszego klimatu. Złota polska jesień oraz zimowa aura są to pory, w których czuje się najlepiej. 

    W związku z Pierwszym Dniem Jesieni 2020 przechodzę do Was z wpisem zeszłorocznej świecy Goose Creek Pile of Leaves. 


Opinia:
  
  Wybierz się na spacer po lesie. Bogaty w jesień aromat opadłych liści, wypełnia jesienne powietrze.
    Nie będę nikogo oszukiwać ale do zakupu tej świecy skłoniła mnie przede wszystkim etykieta. Zwierzęta i wszystko co jest z nimi związane to całe moje życie. Ta słodka, ciesząca się mordka golden retrivera w gąszczu liści jest tak wyjątkowa, że musiałam ją mieć. Minął już rok czasu a ja spaliłam dobre pół świecy.
    Co do zapachu to w moim odczuciu na sucho i w paleniu wcale się nie różni. Czuć ten powiew jesieni, kropel deszczu, zapach lekko perfumeryjny, trochę męski. Z pewnością w tej świecy dominują nuty drzewne. Moc raczej średnia, dość wyczuwalna w paleniu. Po dłuższym zastanowieniu mogę stwierdzić , że jest to typ świecy, pasującej do chłodnej, deszczowej jesiennej aury.  


  • Zapach:

  • NUTY GŁOWY:jesienne powietrze, opadłe liście
    NUTY SERCA: cytrusy, kwiat jabłoni, sosna
    BAZA: cedr, drzewo sandałowe


  • Czas palenia: do 150 godzin
  • Informacje o wosku: Parafina Premium, spożywcza
  • Rozmiar: 680g
  • Knoty: 2 knoty - 100% bezołowiowe
  • Wyprodukowane: USA

Ocena: 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Innacodziennie , Blogger