7/24/2021

NAJPIĘKNIEJSZE ZAWIESZKI ZAPACHOWE DO SAMOCHODU | AMERICAN CANDLE


Osoba, która szanuje czystość i dba o każdy element w swoim samochodzie lubi także, jak pięknie w nim pachnie. Która kobieta popiera zapach papierosów albo resztki kilkudniowego jedzenia w aucie? Przecież mało kto to lubi, choć nie ukrywam, że znam kobiety, które preferują syf i kurz w swoim pojeździe.  Mnie osobiście to odpycha, a czystość i porządek w moim aucie to klucz do komfortowej jazdy i dla moich pasażerów.   
Dlatego dziś przychodzę do Was z super zapachowymi zawieszkami do aut, które nie dość, że pięknie się prezentują to wyjątkowo pachną. 



ZAWIESZKI SAMOCHODOWE AMERICAN CANDLE

Tego typu akcesoria samochodowe pojawiły się na rynku już spory czas temu. Planowałam ich zakup od razu, gdy tylko pojawiły się w sklepie- zafascynowana obrazkami nie mogłam się doczekać zamówienia.
W lipcu akurat się tak złożyło, że zamawiałam ze sklepu American Candle świece to przy okazji na promocji dobrałam po jednej zawieszce do każdego z naszych aut.  


   

WADY I ZALETY ZAPACHÓW SAMOCHODOWYCH OD AMERICAN CANDLE

Czy słodka etykieta i to wszystko? Nic bardziej mylnego. 
Każdy z zapachów występuje w formie papierowego słoja do świecy, co jest bardzo unikatowe i nie spotkałam się jeszcze z takim designem w zwykłych marketach. Obrazki też robią robotę bo jest spory wybór tych ze zwierzakami czy jedzeniem. 
Ja postawiłam na cztery różne aby każdy mógł wybrać coś dla siebie,  a piąty dostałam gratis.  
Pewnie zastanawiacie się jak z mocą i długością zapachów?
Już odpowiadam na to pytanie. Każdy z zapachów jest unikatowy i dokładnie taki jak opisuje go nagłówek. 

Cozy & Green Tea cudowny, słodki herbaciany zapaszek z nutką świeżości. Zawiesiłam go u siebie w aucie.
Friends Cozy Home tu dominują nuty słodkie i otulające. Wybrany został przez siostrę. 
Deep Forest Trees typowa świeżość, natura i męskość. Wisi w samochodzie chłopaka.
Awaken to life jest otulający i przyjemny jak zwierzaczki na obrazku. Zawisł w naszym drugim, wspólnym samochodzie.

Moc? Co z tą mocą? 

Wszystkie z wymienionych zapachów są intensywne, mocne i idealnie odwzorowane. Ale żeby nie było tyle zalet jest jeden, podstawowy minus TRWAŁOŚĆ. Jeżeli chodzi o trwałość zapachu na pewno nie są to 3 tygodnie jak zapewnia producent. Każdy z nich pachniał maksymalnie z tydzień i na tym się kończyła jego żywotność. 



Podsumowując, wszystkie zawieszki trafiły w mój gust. Zapachy są mega realistyczne, pięknie wypełniają auto swoją mieszanką zapachową i bardzo ciekawie prezentują się w środku zaczepione do lusterka czy też siedzenia. Ubolewam wyłącznie nad trwałością, gdyż zapachy zapowiadały się naprawdę obiecująco,a jedyne kilka chwil można było cieszyć się ich mocą.  
 

1 komentarz:

Copyright © Innacodziennie , Blogger