7/17/2021

LATO 2021 Z NOWYMI SŁODKOŚCIAMI | COUNTRY CANDLE | KRINGLE CANDLE



Wiecie co? Aż mi wstyd za wszystkie zaległości te blogowe czy instagramowe. Ostatnio, codzienne życie tak mnie pochłania, że nie mam czasu na internetowe przyjemności. Od pory przeprowadzki, zmian, kolejnej przeprowadzki, pracy to człowiek nie myśli o niczym innym jak tylko, aby w końcu się ustabilizować i uporządkować ten cały bałagan. 
Dziś zaplanowałam sobie cały dzień i postanowiłam uzupełnić wszystkie braki. 
Jeśli jesteś ciekawy letnich nowości od marki COUNTRY CANDLE oraz KRINGLE CANDLE zapraszam niżej.

NOWOŚCI NA LATO 2021 COUNTRY CANDLE

W tym roku marka Country Candle oraz Kringle Candle pokusiła się o masę zapachów samych słodkości- pączków, lizaków czy też owoców i napoi. 
Poniżej znajdziecie opisy oraz recenzje na temat kilku, wybranych przeze mnie.


KRINGLE CANLE DONUT WORRY



OPIS PRODUCENTA

Wiesz, że nie powinieneś… ale możesz! Ciesz się świeżo upieczoną maślaną pysznością. Ten wolny od poczucia winy zapach to mieszanka owoców, cynamonu i gałki muszkatołowej; zwieńczona kremowym lukrem waniliowym i słodką posypką. Donut Worry, spraw sobie przyjemność.

NUTY ZAPACHOWE:

Nuty górne: Nuty maślane i lekko owocowe
Nuty środka: Gałka Muszkatołowa, Cynamon
Nuty dolne: Pieczony pączek, Słodka posypka, Kremowy lukier waniliowy

OPINIA

Zapach kompletnie nie w moim stylu, na sucho czuć głównie maślane nuty z dodatkiem gałki muszkatołowej. W paleniu wosk jest intensywny i taki mega słodki. Nie czuje w nim żadnych owoców tylko taką suchość.

COUNTRY CANDLE STRAWBERRY WATREMELON



OPIS PRODUCENTA

Soczyste truskawki zestawione z brzoskwiniami, idealnie łączą się z arbuzem i melonem.

NUTY ZAPACHOWE: 
Nuty górne: truskawki, czarne porzeczki, brzoskwinie
Nuty środka: arbuz, ogórek
Nuty dolne: melon, mango, piżmo

OPINIA

I to jest to! Strawberry Watermelon polubiłam od samego momentu, kiedy otworzyłam wieczko. Zapach jest soczysty, czuć w nim owoce, jest orzeźwiający i słodki. W paleniu na pierwszy plan wysuwają się raczej nuty truskawki, choć inni mówią, że arbuza. Dla mnie jest to idealna mieszanka owoców, które uwielbiam szczególnie w porze letniej.

COUNTRY CANDLE MANGO NECTAR



OPIS PRODUCENTA

Pyszny, orzeźwiający koktajl z mango, ananasa, moreli, kokosowego mleczka i wanilii doprawiony gardenią i yuzu.


NUTY ZAPACHOWE:

Nuty górne: Yuzu, Morela
Nuty środka: Mango, Zielone liście, Ananas, Gardenia
Nuty dolne: Mleko kokosowe, Wanilia , Piżmo

OPINIA

Hmm... skusiłam się na ten wosk, gdyż większość zdań na początku było ZA tym zapachem. W praktyce? Z koktajlem z mango raczej ma to mało wspólnego. Czuć w nim raczej ananasa, coś owocowego i nutkę piżma. Podczas palenia w kominku zapach jest delikatny, ledwo wyczuwalny. Kompletnie nie przypadł mi do gustu, coś mnie w nim drażni, a szkoda bo zapowiadał się super.

COUNTRY CANDLE SWEET STUFF


OPIS PRODUCENTA

Bogaty zapach cytrusów, róży damasceńskiej, jaśminu, kokosa i bursztynu.

NUTY ZAPACHOWE: 

Nuty górne: Pomarańcza, Jabłko, Róża Damasceńska, Konwalia

Nuty środka: Jaśmin, Słodki kokos
Nuty dolne: Bursztyn, Drzewo Sandałowe, Fasola Tonka, Nuty Orientalne
 

OPINIA

I żeby wrażeń nie było mało, a wszystkie świece i woski takie super to tutaj spotkałam się z kolejnym zaskoczeniem. Sweet Stuff to wosk, gdzie nazwa mówi sama za siebie, ale czy w praktyce też się to sprawdziło? W rzeczywistości wosk nie ma nic wspólnego z etykietą, co prawda widnieją na niej różowe, pudrowe z posypką lizaki, ale na sucho... sam bursztyn, drzewo sandałowe i coś kwiecistego. W paleniu?  Coś tam czuć, na pierwszy plan wysuwa się jabłko z różą ale nic poza tym. 


Podsumowując, zapomniałam Wam sfotografować świecę jaką jest Cotton Candy Country Candle, a ją jako jedyną zamówiłam w dużym egzemplarzu. Co więcej, chyba najbardziej jestem z niej zadowolona bo zapach naprawdę cudo. 
Po drugie uważam, że kolekcje wyszły średnio, co prawda nie przetestowałam wszystkich zapachów, może kiedyś się uda, ale na ten moment cieszę się, że nie postawiłam na świece tylko zaczęłam od wosków. Zapachy na lato 2021 od marki Country Candle oraz Kringle Candle składają się z masy zapachów, także jeśli jesteście ciekawi innych zapachów i coś Wam innego wpadło w oko to zapraszam do sklepu Markowe Świece lub Pachną Wanna tam czekają jeszcze pozostałe nowości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Innacodziennie , Blogger